RUEN
Login for partners

Сервісне обслуговування

Сервісний центр

(Razer, SteelSeries, Tesoro, MadCatz, Rapoo, Zalman, AeroCool):

Тел.: (044) 383-52-90 

Моб.: (067) 243-02-13

Графік роботи:

Понеділок - п'ятниця: з 08-00 до 15.00
Субота - неділя: вихідні

Адреса

м. Київ, вул. Дегтярівська. 33а.


Eletek Київ, вул. Гетьмана, 27
Eletek Київ, вул. Гетьмана, 27

У разі несправності, що сталася з вини виробника, здійснюється гарантійний ремонт у сервісному центрі компанії Eletek або сертифікованим центром виробника.

У термін гарантійного ремонту входить термін діагностики товару (від 1 до 4 днів) плюс термін ремонту (від 7 до 14 днів).

У разі відсутності у сервісному центрі ремонтних запчастин за погодженням з Покупцем термін гарантійного ремонту може бути подовжений до моменту надходження необхідних запчастин до сервісного центру.

Гарантійні зобов'язання ООО НПФ «Елетек ЛТД»

1. Цей документ складено з урахуванням чинного законодавства України та не обмежує законних прав споживача.

2. ООО НПФ «Елетек ЛТД» зобов'язується здійснювати гарантійну підтримку Виробів, поставлених Замовнику, несправність яких сталася з вини виробника, за винятком випадків взаємної домовленості про постачання продукції без гарантійної підтримки.

3. Підставою для здійснення гарантійної підтримки є такі умови:
 

3.1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону із зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну, чітким друком.
3.2. Безкоштовний ремонт проводиться лише протягом гарантійного терміну, зазначеного в даному гарантійному талоні.
3.3. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
3.4. Виріб знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, викладених у Інструкції з експлуатації.
3.5. Виріб знімається з гарантії у таких випадках:
--Якщо виріб має сліди стороннього втручання або спробу ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі.
--Якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків, зазначених в Інструкції з експлуатації.
--Якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалася у виробничих чи професійних цілях.
3.6. Гарантія не поширюється на такі несправності:
--Механічні пошкодження.
--Пошкодження кабелів (з'єднувальні кабелі, кабелі навушників, клавіатур, мишок тощо)
--Ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
--Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими чинниками.
--Пошкодження, спричинені невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів.
--Пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
3.7. Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали.
3.8. У гарантійне обслуговування не входить навчання замовника роботі з обладнанням, що купується.
 
* Прохання при зверненні до сервісного центру надавати виріб у повній комплектації. Це забезпечить коректне визначення несправності та заощадить Ваш час у разі потреби заміни виробу на новий.